قول داده اَم…
گاهـــی
هَر اَز گاهی
فانـــوس یادَت را
میان ایـن کوچه ها بـی چراغ و بـی چلچلـه،روشَـن کنَم
خیالـت راحـَــت!
مَـن هَمان منم
هَنوز هَم دَر این شبهای بـی خواب و بـی خاطـــِره
میان این کوچـه های تاریک پَرسـه میزَنـَم
اَما بـه هیچ سِتارهی دیگـَری سَلام نَخواهــَـم کَرد…
خیالَت راحَت !
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۲ساعت 22:27  توسط سپيدار |
