
قصه انسان، قصه یک دل است و یک نردبان!
قصه بالا رفتن
قصه هزار راه و یک نشانی
قصه پله پله تا خدا
قصه جستجو...قصه از هر کجا تا او
قصه انسان،قصه پیله است و پروانه !
قصه تنیدن و شکافتن...قصه پرواز
من اما
هنوز اول قصه ام
ایستاده روی اولین پله
نشانی گم کرده
با دو بال ناتمام و یک آسمان
خدایا دست دلم را می گیری...؟؟؟
كه اگر تو نگيري هرگز
راه را پيدا نخواهم كرد... پس هزاران بار التماس
كه دستــــــم را بگير كه ميترسم از اين گم شدن
+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم بهمن ۱۳۹۲ساعت 8:53  توسط ستايش |
